Vegye igénybe saját, az egész országra kiterjedő kiszállítási szolgáltatásunkat vagy használja az ingyenes* ÁTVÉTELI PONTJAINKAT!
*2023.március 1-től csak FAKRO és VELUX termékeket lehet ingyenesen átvenni. A ROTO termékeket csak akkor tudunk ingyenesen szállítani, ha min. 1 db ablak is van a rendelésben.
A megvásárolt termékeket a következő módon veheti át:
Szállítási cím |
Raktáron lévő termék esetén | Nem raktári termék esetén | |
Személyes átvétel átvételi pontjainkon |
2045 Törökbálint, Depo (nyitvatartás: H-P 8:00-16:30) |
azonnal átvehető** |
Terméknél megadott szállítási határidő szerint* |
1135 Budapest, Szegedi út 57. (nyitvatartás: H-P 8:00-16:30) |
1-2 munkanap | Terméknél megadott szállítási határidő szerint* | |
Házhoz szállítás | 1-5 munkanap | Terméknél megadott szállítási határidő* + 1-5 munkanap | |
*A terméknél megadott szállítási határidő minden esetben tájékoztató jellegű, minden rendelés leadás után pontosításra kerül! | |||
** A rendelés átvehető állapotát visszaigazoló email után! |
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK
A termék(ek) kiszállítását a mindeNET Hungary Kft. saját gépjárműparkjával vagy az alábbi szállítókkal végzi Magyarország egész területén:
- GLS
- MPL
- NEM-SPED
- NOZO-DUO
- Sprinter
- gyártók által megbízott szolgáltatók
A szállítás díja:*
A szállítási díjat a tetoteriablak24.hu minden esetben automatikusan kiszámolja Önnek.
A házhozszállítási díjaknál, amennyiben a Megrendelő különböző termékeket rendel, úgy a magasabb szállítási költséggel rendelkező termék díját kell csak figyelembe venni.
Például:
Ha rendel 1 darab FAKRO szúnyoghálót és 1 vagy több darab VELUX tetőtéri ablakot, akkor a szállítási díjat csak egyszer kell megfizetni, de a magasabb árfekvésűét:
ami ebben az esetben bruttó 10.990 Ft
Bruttó 300.000,- Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás ingyenes!
Az átvételi pontjainkon a FAKRO és VELUX termékek esetében az áruátvétel szállítási díj és kezelési költségmentes!
A címre történő szállítási díjak az alábbiak:
Bruttó szállítási díj/cím* | |||
KATEGÓRIA | FAKRO | ROTO | VELUX |
Tetőtéri ablakok | 10 990 Ft | ingyenes | 10 990 Ft |
Tetőerkély ablakok | 14 990 Ft | - | 14 990 Ft |
Tetőkibúvók | 8 990 Ft | ingyenes | 8 990 Ft |
Füstelvezető ablakok | 10 990 Ft | ingyenes | 10 990 Ft |
Térdfal ablakok | 8 990 Ft | ingyenes | 8 990 Ft |
Burkolókeretek | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Beépítőtermékek | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Felülvilágítók | 12 490 Ft | - | 12 490 Ft |
Felülvilágító kiegészítők | 4 490 Ft | - | 4 490 Ft |
Fénycsatornák | 7 490 Ft | - | 7 490 Ft |
Fénycsatorna kiegészítők | 4 490 Ft | - | 4 490 Ft |
Padlásfeljárók | 8 990 Ft | 6 350 Ft | - |
Padlásfeljáró kiegészítők | 4 490 Ft | 6 350 Ft | - |
Fix lépcsők | 8 990 Ft | - | - |
Térdfal ajtók | 5 990 Ft | - | - |
Árnyékolók | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Redőnyök | 5 990 Ft | 6 350 Ft | 5 990 Ft |
Szúnyoghálók | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Tetőtéri ablak kiegészítők | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Kézi távműködtetők | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Távvezérlés | 4 490 Ft | 6 350 Ft | 4 490 Ft |
Az árak az Áfát tartalmazzák! |
*A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül.
Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.
A házhozszállítási szolgáltatásunk keretében a termékek szállítása a rendeléskor megadott magyarországi cím telekhatáráig történik. A megrendelt termékek telekhatáron belüli, emeletre vagy lépcsőházban történő mozgatására, a termékek terjedelme és súlya miatt nincs lehetőségünk. A termékek telekhatáron belüli, emeletre vagy lépcsőházban történő mozgatásáról minden esetben a Megrendelő feladata gondoskodni.
Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően egyeztet az Ügyféllel a kiszállítási lehetséges időpontjáról, mely nem konkrét időpontra vonatkozik, hanem szállítási intervallum meghatározására. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A termékek kiszállítása munkanapokon 8:00-17:00 óra közötti időszakban történik. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű olyan címet megadni, amin mindig tartózkodik olyan személy, aki jogosult az átvételre. A szállítás napon belüli időpontjára sajnos nincs ráhatásunk.
A termékeknél közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a termékek magyarországi raktárkészletétől és a kiválasztott szállítási módtól függ. Személyes átvétel esetén az átvételi pontjainkon a termékeknél feltüntetett szállítási időhöz +1-6 munkanappal kell számolni, mely a túrajáratainkhoz igazodik. Házhoz szállítás esetén a termékeknél feltüntetett szállítási időhöz +1-3 munkanappal kell számolni, mely a logisztikai partnerünk kiszállításához igazodik.
A szállítás díjmentessége -amennyiben a szállítmány díjmentességének feltételei adott- csak egyszeri szállításra vonatkozik. A kiszállított, de a megrendelő által át nem vett szállítmány vagy a visszaküldött csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Ebben az esetben a megrendelő köteles a szállítási díjat megtéríteni, amely kifizetéséig a mindeNET Hungary Kft. a rendelés újbóli kiszállítását visszatartja. Rendelés lemondása esetén (maximum a szállítás előtti 2 munkanappal) a megrendelőnek visszatérítendő, már kifizetett rendelési összegből a mindeNET Hungary Kft. a szállítási díjat levonva téríti meg.
A megrendelt terméket - az Ügyfél megrendelése alapján - személyesen is átveheti a Szolgáltatóval szerződésben lévő Vállalkozások telephelyein, melyek listáját az átvételi pontok oldalon találja meg.
A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek e-mailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Vegye figyelembe, hogy a megrendelt termékek beszereléshez a szakembert csak a termék(ek) hiánytalan és sérülésmentes állapotban történő megérkezését követően szervezzék, mivel ellenkező esetben ezzel kapcsolatban kártérítési igényét nem tudjuk elfogadni!
A rendelés kiszállításakor ellenőrizze annak mennyiségi megfelelőségét és a csomagolás sértetlenségét! Abban az esetben, ha bármilyen sérülést tapasztal a küldemény csomagolásán, vagy már olyan jellegű a csomagolás sérülése, amely akár a becsomagolt termék sérülésére is okot ad, akkor mindenféleképpen -még átvétel előtt- készítsenek a futárral jegyzőkönyvet, amelyre később hivatkozni lehet. Ilyen esetben jogában áll súlyos sérülésre hivatkozva a küldemény átvételét is megtagadni.
Amennyiben a kiszállított termékek csomagolása ép úgy a termékek kicsomagolására a Szállítmányozó jelenlétében nincs lehetőség, mivel a Szállítmányozók erre nem kötelezhetőek, mind a szoros kiszállítási munkarend, mind a részükről nem elvárható műszaki ismeretek hiánya miatt.
Sérült küldemény esetén a további kárügyintézés és a panasz elfogadásának alapvető feltétele, hogy a Megrendelő és a Szállítmányozó aláírásával elkészített jegyzőkönyv mellett a szállítólevélen is tüntessék fel, hogy „a termék sérülten érkezett”. Ha megtagadja az átvételt, akkor írják rá a csomagra is, hogy „átvételt sérülés okán megtagadta”.
Ha a Megrendelő a küldeményt sérülten, de jegyzőkönyv nélkül veszi át, vagy fent leírtakat nem teljesíti sérülés esetén, akkor már sem a Szállítmányozó, sem pedig a Szolgáltató nem tudja a panaszt befogadni, mivel ekkor már nem igazolható egyértelműen a szállítási sérülés, vagyis a terméken keletkezett sérülés helye, módja és ideje.
Káresemény bejelentése: info@mindenet.hu email címen.
Sikertelen kiszállítás esetén -legyen az bármelyik szállítmányozó-, és ezáltal a megrendelés nem teljesítése nem róható fel az Eladó részére abban az esetben, ha
- a megrendelő által megadott szállítási cím nem megközelíthető a szállítmányozó által használt gépjárművek bármelyikével,
- a megrendelő hibás szállítási címet, telefonosszámot, email címet adott meg az Eladó részre,
- a megrendelő egyéb saját hibája, problémája okán nem veszi át a küldeményt.
A szállítási sérülések vagy hiányosság elbírálására minden szállítmányozónál egyedileg kerül sor, ezért ezeket már a rendelés átvételekor jegyzőkönyv felvételével együtt jelezni kell az Szolgáltató felé is!
A mindeNET Hungary Kft. minden esetben meggyőződik arról, hogy a feladott áru sértetlen és a csomagolás megfelelő, melyről fénykép vagy videófelvételt is készíthet. Amennyiben a küldemény törékeny, sérülékeny, illetve a tartalom jellege a különleges adatkezelést indokolja, abban az esetben az Eladó a küldemény feladásakor egyértelműen rögzíti és feltünteti a címiraton a „sérülékeny, törékeny” feliratot, biztosítva ezáltal a tőle elvárható kellő körültekintést a szállításból adódó esetleges sérülések elkerülése érdekében.
Ha a részleges pontatlanság vagy a megsérülés a kézbesítéskor azonnal nem ismerhető fel, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapos jogvesztő határidőn belül tudja Ön, mint Vevő az adott futárszolgálathoz vagy Cégünkhöz írásban bejelenteni.
Minderre tekintettel felhívjuk minden Vásárlónk figyelmét, hogy az áru átvételét követő 3 munkanapon belül minden esetben vizsgálja át az árut, hogy az a szállításkor nem sérült vagy nem hiányos, mivel a szállításból eredő kár érvényesítésére kizárólag ezen 3 munkanapon belül van lehetőség. A kárigény elbírálásához a teljes küldeményt – a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt – kell a szállítmányozó rendelkezésére bocsátani, így azt közvetlenül a Vevő tudja eljuttatni a szállítmányozóhoz.
Az áruban a szállításból eredően bekövetkezett károkért a mindeNET Hungary Kft. felelősséget nem vállal.